Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Ulrika Marknad

Av Sören o Siv - 9 september 2010 17:19

I dag blev det ett besök på Ulrika Marknad.Mycke folk och bra väder.

Vi hade lite ren och älgkorv samt cocosbollar med hem.

Hälsningar från Siv o Sören  

 
 
milla

milla

9 september 2010 19:44

Roligt med Ulrika marknad, glömde att det var idag! Är det kläder som Siv stickat som syns på bilden? Ha en fin kväll Kram

http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

Sören o Siv

10 september 2010 09:39

ja det är en del som Siv stickat som syns.
Ha det bra önskar Vi i Mjölby

 
Ingen bild

Lillsyrran

9 september 2010 22:18

Åh, jag önskade att jag kunde ha varit där men jag hadde tyvärr inte tid!! Ylva .

 
Lillsyrran

Lillsyrran

9 september 2010 22:23

Åh ,jag önskade att jag hade varet där.Ylva

http://url

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sören o Siv - 8 januari 2012 18:39


Sparkföre i Rinna. Hälsningar Siv o Sören  

Av Sören o Siv - 30 december 2011 17:09


I dag mötte vi skogens konung i skogen, det var trevligt. Vi önskar alla ett gott nytt år. Siv o Sören   ...

Av Sören o Siv - 6 november 2011 15:02


Än går det att göra fynd i skogen. Hälsningar från Rinna   ...

Av Sören o Siv - 14 oktober 2011 08:43


Än har varken fjärillar eller bin gett upp för i år. Hälsningar Siv o Sören   ...

Av Sören o Siv - 4 september 2011 11:08


Ja nu märks det att hösten börjar närma sej på att plommonen börjar mogna. Tyvärr orkade inte trädet med all frukt utan en gren gick av, men plommonen ser ut att mogna även där i år. Sen får väl den grenen bli till ved. Hälsningar Siv o Sören  ...

Ovido - Quiz & Flashcards