Alla inlägg under februari 2010

Av Sören o Siv - 22 februari 2010 17:29

Hej!

I dag var jag och klippte av mej lite hår, det kändes lite kallt när jag kom ut

i vinterkylan, så nu får jag verkligen hoppas det bli varmare snart.

Hälsningar Siv o Sören

Av Sören o Siv - 19 februari 2010 15:09

Hej!

Nu räcker det med snön, om ca 4 månader är det midsommar.

Om det ska bli någon färskpotatis till dess måste nog snön börja

att försvinna snart.  

Av Sören o Siv - 11 februari 2010 11:15

Hej!

I dag har jag haft framme min samling av landskapstallrikar och diskat.

Det är 25 st med början 1970 och 25 år framåt-

Hälsningar Siv o Sören  

Av Sören o Siv - 6 februari 2010 19:31

I dag var det dags att fira Dennis 18 årsdag i efterhand.

Tack för den goda smörgårdstårtan och än en gång Grattis.

Hälsningar Siv o Sören  

Av Sören o Siv - 1 februari 2010 15:19

Ja, åter en ny månad. Siv börjar sin andra vecka på det nya jobbet, det verkar vara ganska bra säger hon.

I går var vi hos Jörgen o Maria och blev  bjudna på mat. Tack den smakade bra.

På kvällen spelade vi bingolotto, tyvärr ingen vinst.

Hälsningar Siv o Sören

Skapa flashcards